2008-10-06

Long time no see

Ja,det var ett tag sen sist men nu ska det bli skärpning. Har haft fullt upp med lägenhetsrenovering här hemma då vi ska sälja den. Men nu har mäklaren varit här och fotat och vi kan lugna oss något. Lite små detaljer kvar...

Bjuder på lite bilder från dotterns rum som varit klart sen länge förutom ett par lister.
Måste tacka min syster som bidragit med alla detaljer som gjort rummet till ett mysigt och personligt rum. Min syster är OTROLIGT duktig på att sy och pyssla och jag är så tacksam för allt som A fått av henne. Många av sakerna i rummet är köpta eller gjorda av just henne .
Här är ett axplock.

Väska

Kanin

Broderad längdtavla



På garderoben hänger dockkläder
Virkade filtar på stor säng och liten säng
och lång kudde på säng, påse som
hänger på sängen och virkade
bakelser på bordet
En liten flicka som A och jag köpte på marknaden
vi var på i förra veckan

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket Linda,jag vet att du uppskattar det jag gör till lilla alicia.Jag gör det så gärna.Blev alldeles rörd när jag läste inlägget.Kram på er från storasyster.