2008-08-19

Jag erkänner...

...jag skulle kunna gifta mig igen (med min man såklart) för att det var så kul. Dyrt var det men det var det värt.
Var på bröllop i helgen men den bruden tyckte det skulle bli skönt när allt var över.
Jag fattar nada. Jag kan inte ens göra mig av med alla bröllopstidningar, inte ens lägga dom i källaren. För dom är så fina! Om jag kunde och inte min man skulle märka nåt skulle jag kunna köpa nya fortfarande...

Bröllopet vi var på var min mans kusins. Brudens mamma hade sytt nästan alla kläder till följet. Brudens, tärnans och näbbens klänning, brudgummens och den andra näbbens västar och slipsar OCH klädder till deras dotters (näbbens) dockor. Otroligt!

Tårtan var från chokladfabriken med fyllning av hallon och mörk choklad. Mums!
Påminde lite om den vi hade på vårt fast vi hade chokladmousse och hallon.
Måste såga att vår var snäppet godare.

Bjuder på lite bilder från vår stora dag.






Just nu ser jag fram emot två dagars ledighet med dottern. Vi ska mysa massor!


Inga kommentarer: