2009-08-27

Vändning

Jaha, bebisen har inte vänt sig, precis som jag trodde. Rackarns!!!
Så nu ska jag in på vändningsförsök på onsdag och då hoppas man att det håller i sig till förlossningen, om det nu lyckas. Annars kan man föda i säte men då måste man mäta bäckenet och göra en viktuppskattning på barnet, eller så gör man ett planerat snitt. Att föda i säte vågar jag absolut inte och att snittas är jag såååå rädd för.
Har varit deppig hela dan och försökt att hitta på saker som får mig att tänka på annat.
Var ner på stan med A och använde upp ett presentkort i en inredningsbutik. Ska försöka att lägga in bilder imorgon. Köpte lite tyger och en glass också.

Så snälla, snälla håll tummarna för mig nu att försöket kommer att gå vägen!

5 kommentarer:

Malin sa...

Jag håller tummarna. Jag tänkte på bebisen idag. På att det faktiskt inte är så många dagar kvar till BF. Jag längtar! Puss & kram!

Janina sa...

Men precis som för min syrra!! Vi som pratat om det och allt! Lycka till nu. Uppdatera! Jag ska verkligen hålla tummarna för er!!! Kram

Anonym sa...

Hej gumman förstår att du är orolig, vi håller tummaran för att det går bra med vändningen på onsdag.Kram från Krickan

Anonym sa...

Klart vi håller alla tummar som går. Tänkt jättemkt på dig ! Vill se bebis snart ! Kram anka

Victoria sa...

Hej gumman,
Jonas och jag håller tummarna att det går bra att vända den lilla envisa bebben. Vi väntar med spänning på honom, för en kille blir det ju;) Kram Vicce